Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 4e feb!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anna2003" data-source="post: 100904" data-attributes="member: 34426"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är en tjej från Malmö som åker ner till chamonix den 7e januari, åker bil ner med några andra men vet ej hur jag ska bo eller var jag ska jobba! Om ni har lust att försöka hitta boende tillsammans kan ni ju höra av er! Borde vara lättast att hitta nåt när man kommer ner...vilket datum åker ni?</p><p>Mitt nr är 0709 985517, annars kan ni väl maila på lollis20@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anna2003, post: 100904, member: 34426"] Hej! Jag är en tjej från Malmö som åker ner till chamonix den 7e januari, åker bil ner med några andra men vet ej hur jag ska bo eller var jag ska jobba! Om ni har lust att försöka hitta boende tillsammans kan ni ju höra av er! Borde vara lättast att hitta nåt när man kommer ner...vilket datum åker ni? Mitt nr är 0709 985517, annars kan ni väl maila på lollis20@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix 4e feb!!
Tillbaka
Topp