Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix-bil mitten av mars?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 149172" data-attributes="member: 35115"><p>Tjena! </p><p>Någon som ska ner mot mecka i mitten av mars och behöver/vill ha/kan erbjuda sällskap?</p><p>Bor i Lund, har körkort och lokal kännedom <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Om ni oxå tänkte åka helgen v. 10 så är det ännu bättre, jag har hört att ingen från SCHM kommer va där nere då så då är det fritt fram! </p><p></p><p>Swiiicha på!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 149172, member: 35115"] Tjena! Någon som ska ner mot mecka i mitten av mars och behöver/vill ha/kan erbjuda sällskap? Bor i Lund, har körkort och lokal kännedom :) Om ni oxå tänkte åka helgen v. 10 så är det ännu bättre, jag har hört att ingen från SCHM kommer va där nere då så då är det fritt fram! Swiiicha på!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix-bil mitten av mars?
Tillbaka
Topp