Chamonix boende 1 pers!

omelius

Ny medlem
Chamonix boende 1 pers!
Tjenare!

Vi är tre killar runt 20 från Kristianstad i Skåne som ska dra ner till Chamonix Sud och vara där från den 3:e Januari till den 24:e April. Vi åker snowboard och kommer inte jobba en minut under tiden vi är där. Två av oss har åkt på några en veckors resor förr och en är helt pinfärsk på brädan.
Lägenheten vi ska bo i är på 23 kvm och har plats för fyra (visst det är trångt, men vi kommer förmodligen att spendera en hel del tid i backarna så vad gör det?). Vad vi söker är en person som vill dela den här lägenheten med oss, kille som tjej.
Pris? 12800:- per man i hyra och en deposition på 680 euro.
Då tiden börjar bli knapp och mängden lediga lägenheter lika så, vill vi ha ett !OBS! snabbt svar !OBS!, annars riskerar vi få en fransman eller tysk som inte pratar engelska i lägen heten!

Hör gärna av er på jakob_omelius@hotmail.com

Chamonix boende 1 pers!
hej jag heter mats, är intresserad att haka på. men jag måste försöka få ledigt från jobbet. hur ska ni ta er ner?

Chamonix boende 1 pers!
Hallao grabbar!! Har det löst sig för er eller söker ni fortfarande en person???
Jag heter Cahrlie och bor i Malmö 26år. Åker bräda. Jag kan åka ner precis när som helst. Har samma plan som ni.
Ha det.
?

Chamonix boende 1 pers!
Tjupp!

Ska glida ner till Chamonix i början av feb. Ska dock bara va där i 6 veckor.. Är ni hjälpta av det, så är ja lätt på! För övrigt är jag 22 år gammal, bor utanför Hässleholm, Så vi hade iallafall förstått varandra! Vi Hörs!

Chamonix boende 1 pers!
Ni kan sluta skriva fler svar, vi har redan en tjej som ska dela rummet med oss

Chamonix boende 1 pers!
Hur man lyckas med det är dock en gåta! Tre främmande killar och en tjej... finns nog inte så många lediga platser kvar... :)

Chamonix boende 1 pers!
tjo!
gjorde en säsong i chamonix förra vintern å är nog lite sugen på en till. bodde för övrigt i cham sud..hur känns tre killar o en go o gla tjej?

Tillbaka
Topp