Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix ... Bostad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Walles" data-source="post: 478853" data-attributes="member: 43718"><p>Tja, heter niklas och kommer från stockholm, 20 år, jag är taggad på att göra min andra säsong i chamonix, men har inte så bra koll på något boende, och vet att jag är lite sent ute.. vart inne på och dra till kittelfjäll o jobba där, men suget till chamonix är helt enkelt för stort.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Så jag undrar om det finns platser över eller så? Vore grymt, vart i chamonix spelar ingen roll.. bara det är innanför och inte i argentiere som några hamna i förra året hehe.</p><p></p><p>Om någon känner till något jobb så vore det toppen.. tar imot alla tips.. och som sagt.. vart där förut så vet vad det är för jobb som gäller..</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Walles, post: 478853, member: 43718"] Tja, heter niklas och kommer från stockholm, 20 år, jag är taggad på att göra min andra säsong i chamonix, men har inte så bra koll på något boende, och vet att jag är lite sent ute.. vart inne på och dra till kittelfjäll o jobba där, men suget till chamonix är helt enkelt för stort.. :) Så jag undrar om det finns platser över eller så? Vore grymt, vart i chamonix spelar ingen roll.. bara det är innanför och inte i argentiere som några hamna i förra året hehe. Om någon känner till något jobb så vore det toppen.. tar imot alla tips.. och som sagt.. vart där förut så vet vad det är för jobb som gäller.. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix ... Bostad?
Tillbaka
Topp