Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix centre??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 81528" data-attributes="member: 29566"><p>Jag och en polare gick från Les Praz till South Bar fakie hela vägen.. det tog ca 40 min, så räkna med 30 min regular.. Om det är vid bussstationen Les Praz så är det LÅNGT, du kommer ha sådan ångest för att gå hem varje kväll. Eller bara en sån sak som att man kan rulla hem slänga in grejerna, byta om duscha och äta och vara tillbaka på baren inom 30 min. Inte möjligt om du bor i Les Praz.. Men du kommer säkerligen bo bättre än i sud, sen om det är värt det... nja...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 81528, member: 29566"] Jag och en polare gick från Les Praz till South Bar fakie hela vägen.. det tog ca 40 min, så räkna med 30 min regular.. Om det är vid bussstationen Les Praz så är det LÅNGT, du kommer ha sådan ångest för att gå hem varje kväll. Eller bara en sån sak som att man kan rulla hem slänga in grejerna, byta om duscha och äta och vara tillbaka på baren inom 30 min. Inte möjligt om du bor i Les Praz.. Men du kommer säkerligen bo bättre än i sud, sen om det är värt det... nja... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix centre??
Tillbaka
Topp