Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Chamonix e SOLIGT!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RikardW" data-source="post: 13527" data-attributes="member: 15154"><p>Sett att chambre debatteras här en del. Det haket lär väl inte bli bättre nu sen allas vår favorit Pontus har köpt skiten. Ett stort plus är ju att han lyckats lure ett par förstklassiga bartenders att jobba där. Det talar ju faktiskt lite för stället. Men jag vet i faan. Sugen på att säga - Hellre spikar jag fast kuken i ett brinnade hus än går dit. Men jag vet ju att om jag mot förmodan skulle sätta min fot i Alpernas rövhål en gång till så skulle det förmodligen bli en bäss eller två på haket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RikardW, post: 13527, member: 15154"] Sett att chambre debatteras här en del. Det haket lär väl inte bli bättre nu sen allas vår favorit Pontus har köpt skiten. Ett stort plus är ju att han lyckats lure ett par förstklassiga bartenders att jobba där. Det talar ju faktiskt lite för stället. Men jag vet i faan. Sugen på att säga - Hellre spikar jag fast kuken i ett brinnade hus än går dit. Men jag vet ju att om jag mot förmodan skulle sätta min fot i Alpernas rövhål en gång till så skulle det förmodligen bli en bäss eller två på haket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Chamonix e SOLIGT!!
Tillbaka
Topp