Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Chamonix e SOLIGT!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13528" data-attributes="member: 14197"><p>Men ElPerro, ser du inte möjligheten att förena nytta med nöje och ta en eller två bäss på stället - följt av att spika fast kuken i ett brinnande hus. Just det, det är Chambre som är det brinnande huset.</p><p></p><p>Visst har de bartenders av högsta klass - frågan är bara hur länge de står med att befinna sig i alpernas rövhål med världens antagligen mest intelligenta individer?</p><p></p><p>Har faktiskt själv fått en stående inbjudan som jag funderar på att acceptera nån gång under våren för att se vilket brandfarligt virke som är mest förekommande i deras sargade byggnader. Dock kan alla vara lugna. jag har lärt mig av mitt misstag från "92 och kommer absolut ALDRIG att bruka någon form av utförsåkarutrustning på det stället. Men de har ju en hockeyrink så bandyrören kanske kommer väl till pass...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13528, member: 14197"] Men ElPerro, ser du inte möjligheten att förena nytta med nöje och ta en eller två bäss på stället - följt av att spika fast kuken i ett brinnande hus. Just det, det är Chambre som är det brinnande huset. Visst har de bartenders av högsta klass - frågan är bara hur länge de står med att befinna sig i alpernas rövhål med världens antagligen mest intelligenta individer? Har faktiskt själv fått en stående inbjudan som jag funderar på att acceptera nån gång under våren för att se vilket brandfarligt virke som är mest förekommande i deras sargade byggnader. Dock kan alla vara lugna. jag har lärt mig av mitt misstag från "92 och kommer absolut ALDRIG att bruka någon form av utförsåkarutrustning på det stället. Men de har ju en hockeyrink så bandyrören kanske kommer väl till pass... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Chamonix e SOLIGT!!
Tillbaka
Topp