Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix eller St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowtigger" data-source="post: 58273" data-attributes="member: 35318"><p>Tja, jag säger varken eller.</p><p></p><p>Det finns otroligt många andra skidorter i Alperna. Fransmännen själva åker tex. inte till Chamonix för att åka skidor, staden är känd för sin klättring och bergsvandring. </p><p></p><p>Det är mest engelsmän och svenskar i Chamonix. Men det är klart, om man vill supa som hemma i Sverige kanske det passar bra...</p><p></p><p>Själv ska jag till Crans-Montana i Schweiz. Räknar inte med att träffa så många svenskar =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowtigger, post: 58273, member: 35318"] Tja, jag säger varken eller. Det finns otroligt många andra skidorter i Alperna. Fransmännen själva åker tex. inte till Chamonix för att åka skidor, staden är känd för sin klättring och bergsvandring. Det är mest engelsmän och svenskar i Chamonix. Men det är klart, om man vill supa som hemma i Sverige kanske det passar bra... Själv ska jag till Crans-Montana i Schweiz. Räknar inte med att träffa så många svenskar =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix eller St Anton?
Tillbaka
Topp