Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix i mars. Nån som ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 146019" data-attributes="member: 29566"><p>hade tänkt bränna ner till Chamonix för att avsluta säsongen med en spritorgie och förhoppningsvis aprildumpen också. Kan åka från den 5e mars typ. Behöver alltså lift ner eller om någon vet något billigt flyg/buss liknande man kan ta från Helsingborg/Malmö/Köpenhamn. Hör av er isf, måste dit och allt jag hittat är flyg fötr 2000 spänn från köpenhamn/buss för 1850 med lion. Tacksam för lift eller förslag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 146019, member: 29566"] hade tänkt bränna ner till Chamonix för att avsluta säsongen med en spritorgie och förhoppningsvis aprildumpen också. Kan åka från den 5e mars typ. Behöver alltså lift ner eller om någon vet något billigt flyg/buss liknande man kan ta från Helsingborg/Malmö/Köpenhamn. Hör av er isf, måste dit och allt jag hittat är flyg fötr 2000 spänn från köpenhamn/buss för 1850 med lion. Tacksam för lift eller förslag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix i mars. Nån som ska dit?
Tillbaka
Topp