Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix jobb+lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobiasb" data-source="post: 141031" data-attributes="member: 57554"><p>tjena, </p><p>jag och en polare till mig tänkte sticka ner till cham i slutet av januari på vinst eller förlust och se om vi kan hitta ett kneg och nånstans att bo så vi är intresserade, har inte säsongat innan men av gammal vana chansar vi på att saker löser sig ändå...</p><p>är båda två killar på 23 som pluggar till vardags och kommer från västesverige...</p><p>du får gärna skicka ett mail med prisuppgifter och annan bra info så kan vi höras av mer om detta låter intressant...</p><p></p><p>mvh. tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobiasb, post: 141031, member: 57554"] tjena, jag och en polare till mig tänkte sticka ner till cham i slutet av januari på vinst eller förlust och se om vi kan hitta ett kneg och nånstans att bo så vi är intresserade, har inte säsongat innan men av gammal vana chansar vi på att saker löser sig ändå... är båda två killar på 23 som pluggar till vardags och kommer från västesverige... du får gärna skicka ett mail med prisuppgifter och annan bra info så kan vi höras av mer om detta låter intressant... mvh. tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix jobb+lägenhet
Tillbaka
Topp