Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ludish" data-source="post: 445825" data-attributes="member: 50919"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag söker lite folk till en lägenhet i centrala chamonix. Både tjejer och killar. Roligare att bo blandat! Jag har gjort 2 sässonger där tidigare och söker folk som vill åka dit för at åka och tura men även ta en öl eller drink då och då. Ligger de en spya eller liknande i pjäxan efter ett dump blir du utkastad men annars är de ganska så fritt fram!</p><p></p><p>Respekt är A och O...</p><p></p><p>Lägenheten ligger på huvudgatan (berdvid midnight express 4e vån). Den är 70m2 och tillhör en familj med 2 barn, så där finns två sovrum, kök och vardagsrum med bäddsoffa. Passar bra för 5 pers. De finns en liten balkong mot huvudgatan.</p><p></p><p>Priset är 1850€per/månad och Jag söker 4 per att bo med så de blir 370€ per månad.</p><p></p><p>Fråga om de är ntt ni undrar över!</p><p></p><p>Ludvig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ludish, post: 445825, member: 50919"] Hallå! Jag söker lite folk till en lägenhet i centrala chamonix. Både tjejer och killar. Roligare att bo blandat! Jag har gjort 2 sässonger där tidigare och söker folk som vill åka dit för at åka och tura men även ta en öl eller drink då och då. Ligger de en spya eller liknande i pjäxan efter ett dump blir du utkastad men annars är de ganska så fritt fram! Respekt är A och O... Lägenheten ligger på huvudgatan (berdvid midnight express 4e vån). Den är 70m2 och tillhör en familj med 2 barn, så där finns två sovrum, kök och vardagsrum med bäddsoffa. Passar bra för 5 pers. De finns en liten balkong mot huvudgatan. Priset är 1850€per/månad och Jag söker 4 per att bo med så de blir 370€ per månad. Fråga om de är ntt ni undrar över! Ludvig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Tillbaka
Topp