Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maLa_x" data-source="post: 445940" data-attributes="member: 34444"><p>Tjena jag är intresserad att åka tillbaka till Cham och göra en säsong, jag har varit där 2 veckor 07 och har längtat tillbaka sen dess.</p><p></p><p>Men när hade du fått tillgång till lägenheten och hur länge går den att hyra?</p><p></p><p>Lite om mig själv så är jag 21 år och har stått på skidor i 16 år nu, har säsongat i Åre tidigare men känner att det är dags att komma bort från dom farthinder som vi svenskar kallar berg.</p><p></p><p>Lever för Puder så vid dump blir jag först upp men bangar absolut inte på en par öl nån kväll ^^</p><p></p><p>Mvh Max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maLa_x, post: 445940, member: 34444"] Tjena jag är intresserad att åka tillbaka till Cham och göra en säsong, jag har varit där 2 veckor 07 och har längtat tillbaka sen dess. Men när hade du fått tillgång till lägenheten och hur länge går den att hyra? Lite om mig själv så är jag 21 år och har stått på skidor i 16 år nu, har säsongat i Åre tidigare men känner att det är dags att komma bort från dom farthinder som vi svenskar kallar berg. Lever för Puder så vid dump blir jag först upp men bangar absolut inte på en par öl nån kväll ^^ Mvh Max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Tillbaka
Topp