Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jockhild" data-source="post: 446159" data-attributes="member: 38052"><p>Hallå</p><p></p><p>Vi är 3 pers som är tänkte göra säsong där nere.</p><p>Liksom de flesta andra behöver vi någonstans att bo.</p><p></p><p>Eftersom vi alla tre bor/bott i olika kompisboendenvet vi vad du snackar om när det gäller hänsyn och även att ha kul.</p><p></p><p>Läget på boendet verkar ju skitbra, 2 av oss va i Chamonix för 4 år sedan och brukade käka på Midnight Express efter ölen, sjukt gott!!</p><p></p><p>När har du tillträde till lyan?</p><p></p><p></p><p>Svara gärna på min mail:</p><p>Jockhild@hotmail.com</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>peace/ jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jockhild, post: 446159, member: 38052"] Hallå Vi är 3 pers som är tänkte göra säsong där nere. Liksom de flesta andra behöver vi någonstans att bo. Eftersom vi alla tre bor/bott i olika kompisboendenvet vi vad du snackar om när det gäller hänsyn och även att ha kul. Läget på boendet verkar ju skitbra, 2 av oss va i Chamonix för 4 år sedan och brukade käka på Midnight Express efter ölen, sjukt gott!! När har du tillträde till lyan? Svara gärna på min mail: Jockhild@hotmail.com peace/ jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Tillbaka
Topp