Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rustan" data-source="post: 447913" data-attributes="member: 43379"><p>Tja!</p><p></p><p>Gjorde säsongen 04/05 i Chamonix och tänker göra kommande säsong. Håller just nu på att söka jobb i Cham. Har mailat lite med Hotel Gustavia. Har du några tips om internetsidor eller telefonnummer om du har jobbat tidigare.</p><p></p><p>Sist jag var nere bodde jag i Argentiére och jobbade inte, åkte varje dag och känner till bergen mycket bra.</p><p>Din filosofi angående lägenheten låter grymt, känner igen tankesättet då jag sist fick sparka ut en från lyan.</p><p>Iallafall, jag kan dricka många öl och mycket vin, spy har jag aldrig haft mycket till övers för, men om det ska snöa då spelar jag hellre kort eller ser på tv så jag kan sitta i första liften upp.</p><p></p><p>Får jag ett jobb är jag sjukt intreserad av att sno till mig en av platserna i lägenheten, vi kan ju höras av.</p><p></p><p>Jag är iaf 23 år och bor för tillfället i Paris och pluggar franska.</p><p></p><p>//Rustan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rustan, post: 447913, member: 43379"] Tja! Gjorde säsongen 04/05 i Chamonix och tänker göra kommande säsong. Håller just nu på att söka jobb i Cham. Har mailat lite med Hotel Gustavia. Har du några tips om internetsidor eller telefonnummer om du har jobbat tidigare. Sist jag var nere bodde jag i Argentiére och jobbade inte, åkte varje dag och känner till bergen mycket bra. Din filosofi angående lägenheten låter grymt, känner igen tankesättet då jag sist fick sparka ut en från lyan. Iallafall, jag kan dricka många öl och mycket vin, spy har jag aldrig haft mycket till övers för, men om det ska snöa då spelar jag hellre kort eller ser på tv så jag kan sitta i första liften upp. Får jag ett jobb är jag sjukt intreserad av att sno till mig en av platserna i lägenheten, vi kan ju höras av. Jag är iaf 23 år och bor för tillfället i Paris och pluggar franska. //Rustan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Tillbaka
Topp