Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Naturrutan" data-source="post: 454734" data-attributes="member: 83353"><p>Tjena Ludvig</p><p></p><p>Vi är två goa gubbar på 19 år från götet som är sugna på att säsonga. Har aldrig varit i Chamonix men på andra orter i alperna och vill helst slippa de svenska kullarna. Har blivit alp-frälsta. Tvekar inte för att åka mycket skidor och bräda och en kall öl är alltid gött efter en hård dag. Vet precis vad du menar med respekt och håller helt med allt är roligt i lagoma mängder och en spya i päxan är alldeles för långt över gränsen.</p><p></p><p>Du får gärna höra av dig på mailen: mikael.callenberg@gmail.com</p><p></p><p>Ha de gött // Mikael</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Naturrutan, post: 454734, member: 83353"] Tjena Ludvig Vi är två goa gubbar på 19 år från götet som är sugna på att säsonga. Har aldrig varit i Chamonix men på andra orter i alperna och vill helst slippa de svenska kullarna. Har blivit alp-frälsta. Tvekar inte för att åka mycket skidor och bräda och en kall öl är alltid gött efter en hård dag. Vet precis vad du menar med respekt och håller helt med allt är roligt i lagoma mängder och en spya i päxan är alldeles för långt över gränsen. Du får gärna höra av dig på mailen: mikael.callenberg@gmail.com Ha de gött // Mikael [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix lägenhet
Tillbaka
Topp