chamonix - ledig lagenhet!

Cathrine84

Ny medlem
Hejsan.
jag hyr ut min lagenhet i Chamonix for vintern.
Sover 4-5 personer. ligger i chamonix sud och har balkong.
Nara till allt. Nyrenoverad lagenhet med fint kok.
hor av er!
MVH
cath

hej jag heter erik... intresserad av din lägenhet.. har själv bott i cham... har jobb i vinter med.. men söker annat jobb och då måste jag hitta nytt boende.. ring mig så fort du ser detta så får vi diskutera datum och pris.. 0708173672

Hej! Är lägenheten fortfarande ledig? Vi är fem personer som är intresserade! Vad kostar den? Kan man hyra den månadsvis? Vi hade tänkt åka ner i mitten på januari till slutet på mars.

skriv svar här eller skicka mail: anna_850518@hotmail.com
MVH Anna

Hejsan jag och min kompis hade tänkt åka ner i slutet av januari och stanna till slutet av mars. låter det okej för dig så är vi väldigt intresserade.

hör gärna av dig till min mail: hannaanell@hotmail.com

Hej ska till Cham Jan-Maj och är intresserad av att dela lägenheten med andra.Skulle du kunna berätta lite mer om den? Du kan maila mig på kallehallqvist@hotmail.com //Kalle

Hej!

Vi är fyra stycken tjejer som är väldigt intresserade av lägenheten!
Vi ska vara i Chamonix i ca 3 månader, åker ner 10 januari.
Maila gärna för mer info om lägenheten, pris, storlek och läge!
Hoppas du hör av dig!

//
Klara,Jennie,Towa och Emily!!

hej. jag kan tanka mig att hyra din lagenhet from i morgon till och med slutet av nasta sommar, jag ar bosatt i cham men har blivit lite strandar av alla skibums och ar snart bostadslos. hor av dig via fr

hej chatrine. jag är intresserad av att bo i din lägenhet. vet ej om det finns några platser kvar...?? jag har bott i cham till och ffrån senaste åren. jag har jobb i cham. Om lägenheten redan är uthyrd vet du kanske om det fattas en person i den? eller ifall ngn annan du känner i cham har en sängplats över?? ring mig gärna 0733-727251--katrin

Tillbaka
Topp