Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix plats
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thompson" data-source="post: 461590"><p>Tjenna tjenna. </p><p></p><p>Kommer ännu ett foruminlägg om ett Chamonix boende!</p><p></p><p>Har eventuellt en plats över, grejen är den att min polare har skadat knät o vet inte om han kan hänga med till Chamonix, jag får svar nästa vecka och får då veta om han ska med eller inte.</p><p></p><p>Så tänkte bara kolla här iaf någon är sugen o inte har något boende än!</p><p></p><p>Själv åker jag bräda o är skapligt sugen på schyssta fester med, en skön blandning mellan allt skulle man kunna säga! Öppen för de mesta</p><p></p><p>Lägenheten ligger i centrala Chamonix o depostionen är redan batald. Lägenheten ska vara betald senast den 31 oktober så de är de schysst om de finns pengar tillgoda. Kommer hamna på cirka 14000 kronor per person/säsonn. </p><p></p><p>Hare nice!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thompson, post: 461590"] Tjenna tjenna. Kommer ännu ett foruminlägg om ett Chamonix boende! Har eventuellt en plats över, grejen är den att min polare har skadat knät o vet inte om han kan hänga med till Chamonix, jag får svar nästa vecka och får då veta om han ska med eller inte. Så tänkte bara kolla här iaf någon är sugen o inte har något boende än! Själv åker jag bräda o är skapligt sugen på schyssta fester med, en skön blandning mellan allt skulle man kunna säga! Öppen för de mesta Lägenheten ligger i centrala Chamonix o depostionen är redan batald. Lägenheten ska vara betald senast den 31 oktober så de är de schysst om de finns pengar tillgoda. Kommer hamna på cirka 14000 kronor per person/säsonn. Hare nice! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix plats
Tillbaka
Topp