Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix säsongen 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="prinsguldlock" data-source="post: 1061464" data-attributes="member: 138842"><p>Ska oxå ner i år(själv) o söker samma som er. Kanske vi kan få ihop till ett litet kollektiv :D Ska försöka få tag i jobb innan jag drar ner men annars blir det nog åka tidigt och försöka leta på plats..</p><p></p><p>Varit där två ggr och då var det jävligt schysst med lokaltrafiken i dalen, finns pendeltåg som går hyfsat ofta minst till sent på natten och bussar som går ännu längre så tror man klarar sig bra oavsett var i dalen man bor. </p><p></p><p>Men klart det är smutt att bo nära liften.. Bor man i själva staden Chamonix så får man ta bussen alternativt gå rätt långt för att komma till systemen då den inte ligger i direkt anslutning till nåt av dem. jag bodde i argentiere när jag var där och då var det bara knalla ett par hundra meter till närmsta o bästa systemet, grand montets. Det är alltså en liten by som ligger 5-10 min bort från cham med tåget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="prinsguldlock, post: 1061464, member: 138842"] Ska oxå ner i år(själv) o söker samma som er. Kanske vi kan få ihop till ett litet kollektiv :D Ska försöka få tag i jobb innan jag drar ner men annars blir det nog åka tidigt och försöka leta på plats.. Varit där två ggr och då var det jävligt schysst med lokaltrafiken i dalen, finns pendeltåg som går hyfsat ofta minst till sent på natten och bussar som går ännu längre så tror man klarar sig bra oavsett var i dalen man bor. Men klart det är smutt att bo nära liften.. Bor man i själva staden Chamonix så får man ta bussen alternativt gå rätt långt för att komma till systemen då den inte ligger i direkt anslutning till nåt av dem. jag bodde i argentiere när jag var där och då var det bara knalla ett par hundra meter till närmsta o bästa systemet, grand montets. Det är alltså en liten by som ligger 5-10 min bort från cham med tåget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix säsongen 15/16
Tillbaka
Topp