Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix säsongen 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 965145" data-attributes="member: 76971"><p>Jag skulle säga, om du inte redan gjort det, skaffa glaciärutrustning och gå en kurs för det överlägset bästa med Chamonix är Aig. du midi. Om du turar något så är det ännu bättre för det finns så sjukt mycket häftig åkning som är löjligt lättillgänglig, om du inte gör det så skulle jag också rekommendera att du börjar för det öppnar upp en helt ny värld på ett sånt ställe. </p><p></p><p>Som övriga tips för en trevlig säsong kan tilläggas: Gå aldrig till Cantina!, Svinga inte från taklampan på Chambre (Inget bra har någonsin kommit av det), missa inte happy hour på Monkeys och köp enbart kebab från den feta gubben på kebabstället. Ät dessutom aldrig någonsin på porrpizzan i süd, kanske låter självklart men vid någon tillfälle kommer det verka som en bra idé och jag lovar, det är det inte! Bråka inte med vakterna på Garage, dem har inget problem med att knocka folk och låt dem inte se dig med mössa på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 965145, member: 76971"] Jag skulle säga, om du inte redan gjort det, skaffa glaciärutrustning och gå en kurs för det överlägset bästa med Chamonix är Aig. du midi. Om du turar något så är det ännu bättre för det finns så sjukt mycket häftig åkning som är löjligt lättillgänglig, om du inte gör det så skulle jag också rekommendera att du börjar för det öppnar upp en helt ny värld på ett sånt ställe. Som övriga tips för en trevlig säsong kan tilläggas: Gå aldrig till Cantina!, Svinga inte från taklampan på Chambre (Inget bra har någonsin kommit av det), missa inte happy hour på Monkeys och köp enbart kebab från den feta gubben på kebabstället. Ät dessutom aldrig någonsin på porrpizzan i süd, kanske låter självklart men vid någon tillfälle kommer det verka som en bra idé och jag lovar, det är det inte! Bråka inte med vakterna på Garage, dem har inget problem med att knocka folk och låt dem inte se dig med mössa på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix säsongen 2012/2013
Tillbaka
Topp