Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix: Söker ett jobb för säsongen 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PierreSoderberg" data-source="post: 1026775" data-attributes="member: 145234"><p>Hejsan! </p><p>Nu har jag bestämt mig rätt så sent för att säsonga i alperna, och jag hade tänkt mig Chamonix. </p><p>Problemet är att jag inte har skaffat ett jobb där nere än och söker som en galning just nu. Jag hade även tänkt att </p><p>åka ner dit i början av december för att söka jobb på plats, men det känns inte som ett säkert kort. Tänkte kolla </p><p>med folket här på freeride om ni har koll på lediga arbetsplatser? Jag kan ta nästan vilket jobb som helst, så länge jag kan leva på en vettig lön en hel skidsäsong. Ni kanske kan rekommendera mig om hemsidor alternativt hotell och restauranger som brukar anställa säsongare. </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PierreSoderberg, post: 1026775, member: 145234"] Hejsan! Nu har jag bestämt mig rätt så sent för att säsonga i alperna, och jag hade tänkt mig Chamonix. Problemet är att jag inte har skaffat ett jobb där nere än och söker som en galning just nu. Jag hade även tänkt att åka ner dit i början av december för att söka jobb på plats, men det känns inte som ett säkert kort. Tänkte kolla med folket här på freeride om ni har koll på lediga arbetsplatser? Jag kan ta nästan vilket jobb som helst, så länge jag kan leva på en vettig lön en hel skidsäsong. Ni kanske kan rekommendera mig om hemsidor alternativt hotell och restauranger som brukar anställa säsongare. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix: Söker ett jobb för säsongen 13/14
Tillbaka
Topp