Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix - Stuga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anelistra" data-source="post: 359912" data-attributes="member: 44084"><p>Tror det du er på jakt etter er rimelig umulig å finne i Chamonix...</p><p>For det første, så er jo "hytte rett ved bakken" egentlig mer en typsik norsk/ svensk sak såvidt jeg har sett til nå. Mer vanlig med pensjonater (vertshus med et mindre antall rom, husverten bor også selv i huset) i alpene - men siden husverten bor i samme hus er det kanskje ikke noe slikt dere var på jakt etter?</p><p>Da må dere lete etter det som kalles "chalet"</p><p>Men om de ligger nærme bakken. Hm.</p><p></p><p>Drar dere til Chamonix så kommer dere til å kjøre skibuss uansett - fordi skisystemet er sprett gjennom heile dalen og det er bra skikjøring både på Grand Montets, Brevent/ Flegere og Le Tour. Fra Chamonix tar det ca 20 min med skibussen til Le Tour.</p><p></p><p>Men se litt hva du finner gjennom linkene på sidene www.chamonix.com og www.chamonix.net</p><p></p><p></p><p>Men hvis dere er interessert i bra offpiste skikjøring i et større skisystem og vil slippe å kjøre skibuss morgen og kveld så kan jeg anbefale Verbier i Sveits.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anelistra, post: 359912, member: 44084"] Tror det du er på jakt etter er rimelig umulig å finne i Chamonix... For det første, så er jo "hytte rett ved bakken" egentlig mer en typsik norsk/ svensk sak såvidt jeg har sett til nå. Mer vanlig med pensjonater (vertshus med et mindre antall rom, husverten bor også selv i huset) i alpene - men siden husverten bor i samme hus er det kanskje ikke noe slikt dere var på jakt etter? Da må dere lete etter det som kalles "chalet" Men om de ligger nærme bakken. Hm. Drar dere til Chamonix så kommer dere til å kjøre skibuss uansett - fordi skisystemet er sprett gjennom heile dalen og det er bra skikjøring både på Grand Montets, Brevent/ Flegere og Le Tour. Fra Chamonix tar det ca 20 min med skibussen til Le Tour. Men se litt hva du finner gjennom linkene på sidene www.chamonix.com og www.chamonix.net Men hvis dere er interessert i bra offpiste skikjøring i et større skisystem og vil slippe å kjøre skibuss morgen og kveld så kan jeg anbefale Verbier i Sveits. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix - Stuga?
Tillbaka
Topp