Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix under 5000 med flyg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 473400" data-attributes="member: 48303"><p>oj oj oj, noobs säger ja bara :P.. om man ska åka till alperna ska man ju inte boka nu heller, ta en sissta minuten, jag åkte me farsan till cahmonix och vi tänkte boka i förväg, tur att vi inte gjorde det.. vi bokade istället ca 2 veckor innan och fick en sissta minuten för 3700, en vecka i chamonix med hotell, flyg, liftkort och transfer.. och hade vi väntat ännu längre hade vi kunnat fått samma resa för ca 3000!!! Det är billigt det ni snackar om e ju dyrt som fan :P</p><p>så mitt råd sattsa på sissta minuten så blire upp till halva priset! Lion alpin åkte vi med då och är sjukt nöjd me deras service och deras after ski partajer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 473400, member: 48303"] oj oj oj, noobs säger ja bara :P.. om man ska åka till alperna ska man ju inte boka nu heller, ta en sissta minuten, jag åkte me farsan till cahmonix och vi tänkte boka i förväg, tur att vi inte gjorde det.. vi bokade istället ca 2 veckor innan och fick en sissta minuten för 3700, en vecka i chamonix med hotell, flyg, liftkort och transfer.. och hade vi väntat ännu längre hade vi kunnat fått samma resa för ca 3000!!! Det är billigt det ni snackar om e ju dyrt som fan :P så mitt råd sattsa på sissta minuten så blire upp till halva priset! Lion alpin åkte vi med då och är sjukt nöjd me deras service och deras after ski partajer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix under 5000 med flyg!
Tillbaka
Topp