Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix/Val d'isere 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanielPetter" data-source="post: 967927" data-attributes="member: 135586"><p>Tjena du är inte den enda! Jag har samma problem som dig och söker också partner som man kan dela boende med, mina vänner är för upptagna med sina karriärer och vågar inte ta lång ledigt så man får ju åka själv . </p><p>Jag är 20 år och arbetar som plåtslagare men vill helst av allt ner och säsonga. Är du intresserad så hör av dig så kanske vi tom kan börja kika på lite boende som sagt det börjar ju dra ihop sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanielPetter, post: 967927, member: 135586"] Tjena du är inte den enda! Jag har samma problem som dig och söker också partner som man kan dela boende med, mina vänner är för upptagna med sina karriärer och vågar inte ta lång ledigt så man får ju åka själv . Jag är 20 år och arbetar som plåtslagare men vill helst av allt ner och säsonga. Är du intresserad så hör av dig så kanske vi tom kan börja kika på lite boende som sagt det börjar ju dra ihop sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix/Val d'isere 2012/2013
Tillbaka
Topp