Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chamonix vill inte vara dumsnål.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tripsta" data-source="post: 1064708" data-attributes="member: 155368"><p>Tack för bra svar. Det finns massor av Youtubeklipp när dom kör skidor från helikopter i Chamonix, och har fått tag i ett par företag som gör grejen i området. Rätt dyrt, runt 400euro per åk. Och tror att det uppskattas om man är fler än en åkare. @xSooLx: Ville slippa släpa skidor från planet.</p><p> [USER=13863]@Mountain_man[/USER] TACK för ett jättebra svar. Nu vet jag precis hur det ligger till. Jag hyr ett par feta där nere som klarar både off och i pist. Check.</p><p> [USER=78625]@Lenrik[/USER] Får jag mersmak är inte en nattur på Åreskutan omöjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tripsta, post: 1064708, member: 155368"] Tack för bra svar. Det finns massor av Youtubeklipp när dom kör skidor från helikopter i Chamonix, och har fått tag i ett par företag som gör grejen i området. Rätt dyrt, runt 400euro per åk. Och tror att det uppskattas om man är fler än en åkare. @xSooLx: Ville slippa släpa skidor från planet. [USER=13863]@Mountain_man[/USER] TACK för ett jättebra svar. Nu vet jag precis hur det ligger till. Jag hyr ett par feta där nere som klarar både off och i pist. Check. [USER=78625]@Lenrik[/USER] Får jag mersmak är inte en nattur på Åreskutan omöjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chamonix vill inte vara dumsnål.
Tillbaka
Topp