chamonix

Majanmaj

Ny medlem
chamonix
Hejhej, ska aka till chamonix i februari och stanna sasongen ut, men nu har det borjat strula lite med boendet. Ar det nagon som skulle vilja dela boende, eller som kanske behover en till tjej att dela hyran med?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp