Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidL" data-source="post: 53272" data-attributes="member: 35380"><p>Har tyvärr inga tips ang jobb men jag ska ner till säsongen (gillar Frankrike...). </p><p>Tyvärr har jag varken kompisar (som vill/kan hänga på) eller lägenhet, så min korta fråga lyder helt enkelt: Har ni plats över? </p><p></p><p>Fler som bor tillsammans = lägre hyra = mindre jobb! Öh..Smart va...??</p><p></p><p>Hör av er om ni vill ha en sambo som spenderar mer tid på skidorna än hemma i lägenheten!</p><p></p><p>Ha det bra!</p><p>/David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidL, post: 53272, member: 35380"] Har tyvärr inga tips ang jobb men jag ska ner till säsongen (gillar Frankrike...). Tyvärr har jag varken kompisar (som vill/kan hänga på) eller lägenhet, så min korta fråga lyder helt enkelt: Har ni plats över? Fler som bor tillsammans = lägre hyra = mindre jobb! Öh..Smart va...?? Hör av er om ni vill ha en sambo som spenderar mer tid på skidorna än hemma i lägenheten! Ha det bra! /David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chamonix
Tillbaka
Topp