Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja, jovisst klart d blir cham i vinter!
vi e fyra goa gubbar som drar ner direkt efter nyår, kommer la befinna oss på southbar kvällen den 3:e om allt går som d ska!
Drar ner så fort som möjligt efter nyår(när bakfyllan lagt sig) med tre andra goa gubbar. Kommer helt klart vara nere till crazy sunday 4:e.. vi öppnar på 100% och ökar.
ses i pudret....