Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfredsson" data-source="post: 40117" data-attributes="member: 32819"><p>hej! jag och en kompis planerar att säsonga i chamonix nästa vinter. vi åker antagligen i december å stannar så länge vi kan (april förhoppningsvis). d blir första säsongen för oss båda, vi har dock varit där innan. vi ska försöka fixa boende och helst lite jobbande innan vi kommer ner, vi är såklart väldigt intresserade av att tillsammans med andra säsongare skaffa boende. längtar redan! /Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfredsson, post: 40117, member: 32819"] hej! jag och en kompis planerar att säsonga i chamonix nästa vinter. vi åker antagligen i december å stannar så länge vi kan (april förhoppningsvis). d blir första säsongen för oss båda, vi har dock varit där innan. vi ska försöka fixa boende och helst lite jobbande innan vi kommer ner, vi är såklart väldigt intresserade av att tillsammans med andra säsongare skaffa boende. längtar redan! /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix
Tillbaka
Topp