Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 47243" data-attributes="member: 12644"><p>Jag var i Chamonix 98/99. Var i kontakt med Alpservice. Svindyrt var det då. Vet inte hur det är nu men det är enkelt att fixa boende där. Vi åkte bara dit utan nånstans att bo. Gå runt på olika "agencys" och fråga efter lägenheter. I början av december borde det inte vara några problem alls.</p><p></p><p>Om ni inte hittar nånstans att bo första dagarna så kan jag rekomendera vandrarhemmet Chamoniard Volant som ligger 500-1000m från centrum mot Flegere och Argentiere.</p><p></p><p>//Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 47243, member: 12644"] Jag var i Chamonix 98/99. Var i kontakt med Alpservice. Svindyrt var det då. Vet inte hur det är nu men det är enkelt att fixa boende där. Vi åkte bara dit utan nånstans att bo. Gå runt på olika "agencys" och fråga efter lägenheter. I början av december borde det inte vara några problem alls. Om ni inte hittar nånstans att bo första dagarna så kan jag rekomendera vandrarhemmet Chamoniard Volant som ligger 500-1000m från centrum mot Flegere och Argentiere. //Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
chamonix
Tillbaka
Topp