Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sulan" data-source="post: 47687" data-attributes="member: 15034"><p>Det kan vara lurigt att hitta boende på plats, det brukar lösa sig för de flesta men risken för trångt och dyrt är överhängande.</p><p>Vi bodde lite utanför stan i en riktigt fräch lägenhet som ägs av en svensk kille och en engelsman. </p><p><a href="http://www.mb-experience.com/mbe_uk_home.html" target="_blank">http://www.mb-experience.com/mbe_uk_home.html</a> är hemsidan.</p><p>Vet inte om den redan är bokad, är den inte det kan det vara värt att ta den.</p><p>Akta dig för att göra sönder saker bara, det blir rätt dyrt...</p><p>6 sängplatser finns. Vi bodde 7 utan problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sulan, post: 47687, member: 15034"] Det kan vara lurigt att hitta boende på plats, det brukar lösa sig för de flesta men risken för trångt och dyrt är överhängande. Vi bodde lite utanför stan i en riktigt fräch lägenhet som ägs av en svensk kille och en engelsman. [URL]http://www.mb-experience.com/mbe_uk_home.html[/URL] är hemsidan. Vet inte om den redan är bokad, är den inte det kan det vara värt att ta den. Akta dig för att göra sönder saker bara, det blir rätt dyrt... 6 sängplatser finns. Vi bodde 7 utan problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
chamonix
Tillbaka
Topp