Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champery?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick" data-source="post: 3049" data-attributes="member: 15213"><p>Hej har ingen direkt erfarenhet av byn champey, men har varit i Port du soleil ett par tre gånger, är ett grymt stort område med otolig potentila. Enda nackdelen är höjden, låg, vilket gör att det ofta är för varmt. Men under rätt del avsäsongen är off pist-ytorna sjukligt stora och oft aorörda väldigt nära pisterna. I avoriaz finns en del väldigt finna pister och annars... jag det är kanon.</p><p></p><p>Har du fler frågor står jag gärna till tjänst, (har en av mina bästa skiddagar i området, 1999, efter 1 meters snöfall yihoo!!!)</p><p></p><p>Patrick</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick, post: 3049, member: 15213"] Hej har ingen direkt erfarenhet av byn champey, men har varit i Port du soleil ett par tre gånger, är ett grymt stort område med otolig potentila. Enda nackdelen är höjden, låg, vilket gör att det ofta är för varmt. Men under rätt del avsäsongen är off pist-ytorna sjukligt stora och oft aorörda väldigt nära pisterna. I avoriaz finns en del väldigt finna pister och annars... jag det är kanon. Har du fler frågor står jag gärna till tjänst, (har en av mina bästa skiddagar i området, 1999, efter 1 meters snöfall yihoo!!!) Patrick [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champery?
Tillbaka
Topp