Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champoluc eller Sestriere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1321081" data-attributes="member: 144594"><p>Som sagt är den knappast utmanande för någon här. Men passagen är ju ganska smal och när jag passerat där efter lunch har där varit pucklar med is mellan. Och jag har förståelse för att de som föredrar blåa backar inte uppskattar den. Minns t ex hur jobbigt det var för min mamma att ta sig ner för sådant. Och om den inte går att välja bort om man vill ta sig till en viss del av systemet så är det en nackdel för familjer.</p><p></p><p>Men visst, den passagen är kort och öppnar snabbt upp till en fin bred röd backe om jag minns rätt. Letade i mitt fotoarkiv - är detta samma backe litet längre ner efter en vänstersväng?</p><p></p><p>[ATTACH=full]39471[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1321081, member: 144594"] Som sagt är den knappast utmanande för någon här. Men passagen är ju ganska smal och när jag passerat där efter lunch har där varit pucklar med is mellan. Och jag har förståelse för att de som föredrar blåa backar inte uppskattar den. Minns t ex hur jobbigt det var för min mamma att ta sig ner för sådant. Och om den inte går att välja bort om man vill ta sig till en viss del av systemet så är det en nackdel för familjer. Men visst, den passagen är kort och öppnar snabbt upp till en fin bred röd backe om jag minns rätt. Letade i mitt fotoarkiv - är detta samma backe litet längre ner efter en vänstersväng? [ATTACH type="full" alt="1749221460805.webp"]39471[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champoluc eller Sestriere
Tillbaka
Topp