Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champoluc/Gressoney/Alagna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seasi" data-source="post: 151866" data-attributes="member: 16059"><p>Om du ska till Alperna för första gången så kommer du bli nöjd vart du än hamnar. Mitt tips är att vänta och se vart det finns mest snö och åk dit.</p><p>Alagna kan vara ganska riskabelt, man vet aldrig med vädret där. Detsutom om du aldrig varit i Alperna så är det ett gansk riskabelt/svårt berg. Ska du åka offpist där så rekommenderar jag att du alltid åker med guide (inte minst nu med tanke på alla tragiska olyckor som inträffat).</p><p>Åk hårt men åk med huvudet!</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seasi, post: 151866, member: 16059"] Om du ska till Alperna för första gången så kommer du bli nöjd vart du än hamnar. Mitt tips är att vänta och se vart det finns mest snö och åk dit. Alagna kan vara ganska riskabelt, man vet aldrig med vädret där. Detsutom om du aldrig varit i Alperna så är det ett gansk riskabelt/svårt berg. Ska du åka offpist där så rekommenderar jag att du alltid åker med guide (inte minst nu med tanke på alla tragiska olyckor som inträffat). Åk hårt men åk med huvudet! /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Champoluc/Gressoney/Alagna
Tillbaka
Topp