Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chanser för jobb/boende i St Anton Jan 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 563790" data-attributes="member: 85379"><p>Lite information om den svininfluensa (novel H1N1) pandemi som sprider sig just nu.</p><p></p><p>Den 6e Juli hade ca 95000 smittade registrerats, av de hade 429 dött. ca 0,0045%.</p><p>Då får vi inte glömma de 100 000 kanske miljoner som aldrig behöver söka sjukvård, eftersom ja det bara är en influensa. .Så den egentliga siffran ligger nog långt under de 0,0045%.</p><p></p><p>Så teoretiskt sett har du större chans att dö i en bilolycka.</p><p></p><p>Anledningen till att svininfluensan är lite allvarligare än vanlig influensa är att det ofta är unga friska personer som drabbas hårdast.</p><p></p><p>Enligt mig är det någonting som media tillsammans med vaccineringstillverkarna blåst upp för att tjäna pengar.</p><p></p><p>Lite offtopic men behövde bara säga det. tack</p><p></p><p>Tillbaka till verkligheten:</p><p></p><p>Var i St Anton en vecka förra säsongen för att hälsa på min bror som säsongade där, som jag förstod det så är det inte svårt att få jobb bara man vill ha ett. Vanligast är nog jobb på skidskola, hotell eller disk. Det lär nog behövas även denna säsong. </p><p></p><p>Ska även säsonga i St Anton denna säsong, har fått boende fixat redan genom min bror, och förhoppningsvis även boende. Ska bli fett vi ses där! /Ante</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 563790, member: 85379"] Lite information om den svininfluensa (novel H1N1) pandemi som sprider sig just nu. Den 6e Juli hade ca 95000 smittade registrerats, av de hade 429 dött. ca 0,0045%. Då får vi inte glömma de 100 000 kanske miljoner som aldrig behöver söka sjukvård, eftersom ja det bara är en influensa. .Så den egentliga siffran ligger nog långt under de 0,0045%. Så teoretiskt sett har du större chans att dö i en bilolycka. Anledningen till att svininfluensan är lite allvarligare än vanlig influensa är att det ofta är unga friska personer som drabbas hårdast. Enligt mig är det någonting som media tillsammans med vaccineringstillverkarna blåst upp för att tjäna pengar. Lite offtopic men behövde bara säga det. tack Tillbaka till verkligheten: Var i St Anton en vecka förra säsongen för att hälsa på min bror som säsongade där, som jag förstod det så är det inte svårt att få jobb bara man vill ha ett. Vanligast är nog jobb på skidskola, hotell eller disk. Det lär nog behövas även denna säsong. Ska även säsonga i St Anton denna säsong, har fått boende fixat redan genom min bror, och förhoppningsvis även boende. Ska bli fett vi ses där! /Ante [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Chanser för jobb/boende i St Anton Jan 2010
Tillbaka
Topp