Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Checka in lavinrygga/handbagage?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1082967" data-attributes="member: 14475"><p>Rekommenderat är ju som handbagage men patronen urskruvad i originalförpackning. Skulle aldrig få för mig något annat. Jag kan ju argumentera för grejorna om jag är där, är jag inte det kan det ju vara kört.</p><p>Har hört om folk som lagt grejorna i incheckad väska och varit en patron kort vid ankomst med en lapp att den finns att hämta på flygplatsen där den blev beslagtagen.</p><p></p><p>Vet ni något jag inte vet?</p><p>Scannar de grejorna när man är med hade det väl varit ok men gör de inte det så hade jag inte velat lämna grejorna ifrån mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1082967, member: 14475"] Rekommenderat är ju som handbagage men patronen urskruvad i originalförpackning. Skulle aldrig få för mig något annat. Jag kan ju argumentera för grejorna om jag är där, är jag inte det kan det ju vara kört. Har hört om folk som lagt grejorna i incheckad väska och varit en patron kort vid ankomst med en lapp att den finns att hämta på flygplatsen där den blev beslagtagen. Vet ni något jag inte vet? Scannar de grejorna när man är med hade det väl varit ok men gör de inte det så hade jag inte velat lämna grejorna ifrån mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Checka in lavinrygga/handbagage?
Tillbaka
Topp