Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chile
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="janet" data-source="post: 35581" data-attributes="member: 31786"><p>Termas De Chilan ska vara väldigt schysst enligt lokals och övriga åkare som varit runt där. de har bra friåkning och så. Har själv bara varit i Valle Nevado och det är bra oxå, men inte så väldigt brant, men det var rätt skönt. Det ligger två timmars bilfärd från Santiago efter snirkel snokvägar... =)) Annars ett häftigt ställe är Pucon som är en skidanläggning invid en levande vulkan. Men det är inte alltid så bra med snö här.. När min bror och deras team var där och fotade kom det rök ur vulkanen hela tiden. De klättrade även upp till kanten av den och tittade ner och det bubblade friskt där... Häftig upplevelse...! =))</p><p>Annars kan det finnas en del kul åkning i Argentina oxå...</p><p></p><p>Om du flyger Santiagos flygplats så är de väldigt hjälpsamma där. men de kan vara snabba på att vilja boka eller ta betalt så håll i pengarna och deala friskt... =))</p><p></p><p>Hoppas du får det trevligt och hälsa bergen från mig..! =)) /Janet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="janet, post: 35581, member: 31786"] Termas De Chilan ska vara väldigt schysst enligt lokals och övriga åkare som varit runt där. de har bra friåkning och så. Har själv bara varit i Valle Nevado och det är bra oxå, men inte så väldigt brant, men det var rätt skönt. Det ligger två timmars bilfärd från Santiago efter snirkel snokvägar... =)) Annars ett häftigt ställe är Pucon som är en skidanläggning invid en levande vulkan. Men det är inte alltid så bra med snö här.. När min bror och deras team var där och fotade kom det rök ur vulkanen hela tiden. De klättrade även upp till kanten av den och tittade ner och det bubblade friskt där... Häftig upplevelse...! =)) Annars kan det finnas en del kul åkning i Argentina oxå... Om du flyger Santiagos flygplats så är de väldigt hjälpsamma där. men de kan vara snabba på att vilja boka eller ta betalt så håll i pengarna och deala friskt... =)) Hoppas du får det trevligt och hälsa bergen från mig..! =)) /Janet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chile
Tillbaka
Topp