Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskfan" data-source="post: 147345" data-attributes="member: 57234"><p>Jag köpte mina Scratch FS i mellandagarna på Stadium i Länna, och när jag betalade fick jag ett färgglatt kort, av samma typ som du beskriver. på det stod det lite nuffror och bokstäver och hon i kassan förklarade att det är en slags försäkring! och du ska gå in på någon hemsida, kommer inte ihåg den just nu men står på baksidan av kortet tror jag, och aktivera den. på den sidan står också hur det hela funkar.</p><p></p><p>verkade ganska bra system tycker jag... om dom blir snodda trotts att du har haft skidorna "under uppsikt" får du ett nytt par inom ett visst antal dagar! så se till o aktivera det där och ha med dig kortet när du flyger runt på berget!</p><p></p><p>DOCK! har jag för mig att jag läste att orten man åker på måste vara kopplad till någon organisation som då har den här försäkringen och tror inte det va så värst många anläggningar i sverige som va det, om ens några!</p><p></p><p>men läs på baksidan av kortet och på hemsidan, så får du nog bättre info..</p><p></p><p>tack för mig</p><p>/JEns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskfan, post: 147345, member: 57234"] Jag köpte mina Scratch FS i mellandagarna på Stadium i Länna, och när jag betalade fick jag ett färgglatt kort, av samma typ som du beskriver. på det stod det lite nuffror och bokstäver och hon i kassan förklarade att det är en slags försäkring! och du ska gå in på någon hemsida, kommer inte ihåg den just nu men står på baksidan av kortet tror jag, och aktivera den. på den sidan står också hur det hela funkar. verkade ganska bra system tycker jag... om dom blir snodda trotts att du har haft skidorna "under uppsikt" får du ett nytt par inom ett visst antal dagar! så se till o aktivera det där och ha med dig kortet när du flyger runt på berget! DOCK! har jag för mig att jag läste att orten man åker på måste vara kopplad till någon organisation som då har den här försäkringen och tror inte det va så värst många anläggningar i sverige som va det, om ens några! men läs på baksidan av kortet och på hemsidan, så får du nog bättre info.. tack för mig /JEns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Tillbaka
Topp