Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 147348" data-attributes="member: 13863"><p>Där ser man vad lite man vet ... Ett chips i skidan och en "antenn" i backen för att hindra stulna skidor, inte illa! </p><p></p><p>Att det skulle finnas i resten av världen men inte i Sverige låter konstigt eftersom EC-passagen uppenbart är ett Svenskt företag. Men är inte Ski* intresserade är det naturligtvis svårt (läs omöjligt) att slå sig in på marknaden. Ska bli spännande att se vad det kan bli av det här. Stadium har tydligen från och med november börjat arbeta med EC-passagen.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 147348, member: 13863"] Där ser man vad lite man vet ... Ett chips i skidan och en "antenn" i backen för att hindra stulna skidor, inte illa! Att det skulle finnas i resten av världen men inte i Sverige låter konstigt eftersom EC-passagen uppenbart är ett Svenskt företag. Men är inte Ski* intresserade är det naturligtvis svårt (läs omöjligt) att slå sig in på marknaden. Ska bli spännande att se vad det kan bli av det här. Stadium har tydligen från och med november börjat arbeta med EC-passagen. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Tillbaka
Topp