Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 147351" data-attributes="member: 13863"><p>... hej igen ... jo jag tycker det här är intressant. </p><p></p><p>I den stöldskyddsförsäkring anges att man ska få "nya" skidor/bräda inom fyra timmar om man får sina skidor/bräda stulna på en EC-passagen ansluten skidort! Låter ju kanon, men ...</p><p></p><p>"Skis or Snowboards must be kept in an area of the resort which is</p><p>locked or guarded and there are controls on security (for example, a</p><p>locked chalet or hotel room or a designated locked ski locker. Car “top</p><p>boxes" are not acceptable).</p><p></p><p>Only claims resulting from violent or forcible entry or exit or if loss</p><p>occurs from with in a guarded area will be considered."</p><p></p><p>... så var det med det! Hur många har fått sina inlåsta eller bevakade skidor stulna?</p><p></p><p>Jag tycker dock fortfarande att idén är högintressant. Vitsen är naturligtvis att skidor med chipset inte är attraktiva att stjäla så man slipper bekymra sig om den risken.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 147351, member: 13863"] ... hej igen ... jo jag tycker det här är intressant. I den stöldskyddsförsäkring anges att man ska få "nya" skidor/bräda inom fyra timmar om man får sina skidor/bräda stulna på en EC-passagen ansluten skidort! Låter ju kanon, men ... "Skis or Snowboards must be kept in an area of the resort which is locked or guarded and there are controls on security (for example, a locked chalet or hotel room or a designated locked ski locker. Car “top boxes" are not acceptable). Only claims resulting from violent or forcible entry or exit or if loss occurs from with in a guarded area will be considered." ... så var det med det! Hur många har fått sina inlåsta eller bevakade skidor stulna? Jag tycker dock fortfarande att idén är högintressant. Vitsen är naturligtvis att skidor med chipset inte är attraktiva att stjäla så man slipper bekymra sig om den risken. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Chip i skidorna
Tillbaka
Topp