Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Chocken - Idre, hur brant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 34961" data-attributes="member: 13390"><p>Bäste ARC.</p><p></p><p>Grundbulten missade vi förstås inte. Den utgjordes av att du och ett par andra hade missuppfattat ett vitt spritt system att beskriva stigning och lutning. Med horribelt missbruk som följd. Någon annan bult har jag svårt att hitta. Inbjudan till deltagande i debatten kom från dig. Att med lätt uppläxande ton inleda ett komplett felaktigt inlägg med nedan nedtecknade citat och redan klassiska uttalande:</p><p></p><p>"Nu ska vi allt hålla ordning på gradskivan och procenten."</p><p>Subsonic</p><p>ArcTracer</p><p></p><p>För övrigt ställer jag mig tveksam till ditt inhämtande av kredit rörande ett system där ett hundra enheter utgör nittio grader. Det finns ju naturligtvis redan ett sådant i det etablerade 400-graderssystemet. Att du sannolikt ej äger kunskap även rörande detta kan med tvekan ses som en förmildrande omständighet, men jag är kluven.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eders annars så neutrala</p><p>Markus O </p><p></p><p>(ändring 13.04: Citattillägg)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 34961, member: 13390"] Bäste ARC. Grundbulten missade vi förstås inte. Den utgjordes av att du och ett par andra hade missuppfattat ett vitt spritt system att beskriva stigning och lutning. Med horribelt missbruk som följd. Någon annan bult har jag svårt att hitta. Inbjudan till deltagande i debatten kom från dig. Att med lätt uppläxande ton inleda ett komplett felaktigt inlägg med nedan nedtecknade citat och redan klassiska uttalande: "Nu ska vi allt hålla ordning på gradskivan och procenten." Subsonic ArcTracer För övrigt ställer jag mig tveksam till ditt inhämtande av kredit rörande ett system där ett hundra enheter utgör nittio grader. Det finns ju naturligtvis redan ett sådant i det etablerade 400-graderssystemet. Att du sannolikt ej äger kunskap även rörande detta kan med tvekan ses som en förmildrande omständighet, men jag är kluven. Eders annars så neutrala Markus O (ändring 13.04: Citattillägg) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Chocken - Idre, hur brant?
Tillbaka
Topp