Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Chondromalacie Patella, Privat kirurgi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LisaM" data-source="post: 88796" data-attributes="member: 44676"><p>Tusen tusen tack för peppet. I perioder håller jag på att totalt deppa ihop, men nu skall jag göra ett ryck och bli stark. </p><p></p><p>Simma kan jag ju faktiskt också göra här i Hemse. Gjorde det mycket en period förut, dels när jag var i Verbier och inte kunde gör annat än ligga och plaska i poolen, men också sen. Måste bara skärpa mig, sparka mig i baken och komma igång. Det måste ju inte vara långa pass vad jag förstår, bara många.. Har en cykelrunda på 3,5-4,5km nånting som tar 20min drygt som jag skall göra så ofta jag får tid över och inte har värk i knäna, vilket inte är så ofta kanske. :-( Men man kanske kan skita i att det värker lite och cykla sakta på låg växel? </p><p></p><p>Bröstsimma kan jag inte göra för det gör ont väldigt lätt, men Crawla funkar fint. Skall försöka tvinga mig att även om jag har mycket att göra utöver ridningen cykla rundan minst 3ggr/v och simma minst en g/ vecka och då minst en km, för det brukar knäna fixa. (Tar ca 30-40min beroende på dagsformen) Det borde vara en ganska bra start första månaden nu? </p><p></p><p>Jag har ju inte suttit stilla, utan rört mig mycket, cyklat lite och ridit/ promenerat massor. Har ett litet träningspass från sjukgymnasten som jag borde köra minst varannan dag, fattar inte hur jag skall hinna allt. Knäna är jäkligt viktiga, men skolan och hästjobbet likaså, för att jag kommer ut i naturen och får fokusera på annat än skador och skola. (Och få in lite pengar..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LisaM, post: 88796, member: 44676"] Tusen tusen tack för peppet. I perioder håller jag på att totalt deppa ihop, men nu skall jag göra ett ryck och bli stark. Simma kan jag ju faktiskt också göra här i Hemse. Gjorde det mycket en period förut, dels när jag var i Verbier och inte kunde gör annat än ligga och plaska i poolen, men också sen. Måste bara skärpa mig, sparka mig i baken och komma igång. Det måste ju inte vara långa pass vad jag förstår, bara många.. Har en cykelrunda på 3,5-4,5km nånting som tar 20min drygt som jag skall göra så ofta jag får tid över och inte har värk i knäna, vilket inte är så ofta kanske. :-( Men man kanske kan skita i att det värker lite och cykla sakta på låg växel? Bröstsimma kan jag inte göra för det gör ont väldigt lätt, men Crawla funkar fint. Skall försöka tvinga mig att även om jag har mycket att göra utöver ridningen cykla rundan minst 3ggr/v och simma minst en g/ vecka och då minst en km, för det brukar knäna fixa. (Tar ca 30-40min beroende på dagsformen) Det borde vara en ganska bra start första månaden nu? Jag har ju inte suttit stilla, utan rört mig mycket, cyklat lite och ridit/ promenerat massor. Har ett litet träningspass från sjukgymnasten som jag borde köra minst varannan dag, fattar inte hur jag skall hinna allt. Knäna är jäkligt viktiga, men skolan och hästjobbet likaså, för att jag kommer ut i naturen och får fokusera på annat än skador och skola. (Och få in lite pengar..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Chondromalacie Patella, Privat kirurgi?
Tillbaka
Topp