Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Choppa skidor - går det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfakrull" data-source="post: 1049923" data-attributes="member: 84544"><p>Tillägg till hur skidan kändes i löst kan ju vara att det i de cirka tio centimetrarna halvtung lössnö fanns det inga bromstendenser när man släppte på farten lite</p><p></p><p></p><p>Ja, jag försökte faktiskt behålla grafiken någorlunda, de bortsågade delarna är faktiskt mestadels vita. Sen kan ju de otroligt många pluggningarna förmildra omständigheterna.</p><p></p><p>Den delen som är aktiv i pist är ju fortfarande lika lång och avsaknaden av fladdrande tip och tail som vill gå över alla tänkbara ojämnheter gör snarare skidan stabilare i pist. Jag borde kanske nämna att jag är av flugvikt så jag upplever skidan ganska stadig i pist, den är ju trots allt väldigt hård under fot.</p><p></p><p> [USER=118996]@Jadin[/USER] det hade inte jag heller men när jag väl åkt en del på dom så kändes det som att det behövdes någon form av åtgärd...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfakrull, post: 1049923, member: 84544"] Tillägg till hur skidan kändes i löst kan ju vara att det i de cirka tio centimetrarna halvtung lössnö fanns det inga bromstendenser när man släppte på farten lite Ja, jag försökte faktiskt behålla grafiken någorlunda, de bortsågade delarna är faktiskt mestadels vita. Sen kan ju de otroligt många pluggningarna förmildra omständigheterna. Den delen som är aktiv i pist är ju fortfarande lika lång och avsaknaden av fladdrande tip och tail som vill gå över alla tänkbara ojämnheter gör snarare skidan stabilare i pist. Jag borde kanske nämna att jag är av flugvikt så jag upplever skidan ganska stadig i pist, den är ju trots allt väldigt hård under fot. [USER=118996]@Jadin[/USER] det hade inte jag heller men när jag väl åkt en del på dom så kändes det som att det behövdes någon form av åtgärd... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Choppa skidor - går det?
Tillbaka
Topp