Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chopstick vs Hellbent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 483138" data-attributes="member: 53337"><p>Enda puderskida jag någonsin testat är Armada ARV</p><p></p><p>som jibber och ganska inåkt hoppare så tyckte jag den funkade asbra både i park och puder, framlänges och baklänges!</p><p></p><p>bra flyt i pudret och riktigt jävla rolig skida helt enkelt..</p><p></p><p>har föressten testat salomon GUN också, även den en underbar puder, jibb skida som har asskönt flyt och funkar bra i hoppen.</p><p></p><p>båda dom är mjuka, inte superfeta men endå ett par puderlagg.</p><p></p><p>de är dom enda jag testat och har erfarenhet av. men vi har ungefär samma kroppsbyggnad och lite likartad puderåkningstil så jag tror de skulle funka bra för dig!</p><p></p><p>sen finns de säkert ett gäng inbitna säsongare från alperna som kan ge dig mycket bättre råd än jag, men man måste ju iallafall vara snäll och hjälpa så mycket man kan!</p><p></p><p>lycka till med köpet!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 483138, member: 53337"] Enda puderskida jag någonsin testat är Armada ARV som jibber och ganska inåkt hoppare så tyckte jag den funkade asbra både i park och puder, framlänges och baklänges! bra flyt i pudret och riktigt jävla rolig skida helt enkelt.. har föressten testat salomon GUN också, även den en underbar puder, jibb skida som har asskönt flyt och funkar bra i hoppen. båda dom är mjuka, inte superfeta men endå ett par puderlagg. de är dom enda jag testat och har erfarenhet av. men vi har ungefär samma kroppsbyggnad och lite likartad puderåkningstil så jag tror de skulle funka bra för dig! sen finns de säkert ett gäng inbitna säsongare från alperna som kan ge dig mycket bättre råd än jag, men man måste ju iallafall vara snäll och hjälpa så mycket man kan! lycka till med köpet! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chopstick vs Hellbent
Tillbaka
Topp