Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chopstick vs Hellbent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 484150" data-attributes="member: 14475"><p>Så har man åkt på mina MAVEN's då =)</p><p></p><p>dom va sjukt stabila för att vara en så förhållandevis mjuk skida ändå, men d roliga är ju att nos o tail aldrig nuddar snö =)</p><p></p><p>kortsväng i pist gick skitbra</p><p>carving däremot va svårt, hamnade på innerskidan när d va flackt även om d gick fort, vet inte om d var duckstancen eller min dåliga carvingtekning eller bara ovana nu...</p><p></p><p>måste säga att jag carvade bättre fakie än framåt (då är jag rätt grym fakie) men kändes rätt konstigt...</p><p></p><p>sammanlagt så verkar dom riktigt grymma ! var ovant me mittmonterat men tror dom blir jordens grymmaste skida =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 484150, member: 14475"] Så har man åkt på mina MAVEN's då =) dom va sjukt stabila för att vara en så förhållandevis mjuk skida ändå, men d roliga är ju att nos o tail aldrig nuddar snö =) kortsväng i pist gick skitbra carving däremot va svårt, hamnade på innerskidan när d va flackt även om d gick fort, vet inte om d var duckstancen eller min dåliga carvingtekning eller bara ovana nu... måste säga att jag carvade bättre fakie än framåt (då är jag rätt grym fakie) men kändes rätt konstigt... sammanlagt så verkar dom riktigt grymma ! var ovant me mittmonterat men tror dom blir jordens grymmaste skida =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Chopstick vs Hellbent
Tillbaka
Topp