Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
City-jib Fotografering I Göteborg Och Stockholm.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jamesholm" data-source="post: 152956" data-attributes="member: 55230"><p>Hej.</p><p></p><p>Jag letar åkare för fotografering av city-jib bilder i Stockholm och Göteborg. Bilderna kommer publiceras i </p><p>ÅkaSkidor och på Freeride.nu samt Transition. Jag behöver till att börja med 2-3 åkare i Göteborg och det är rätt </p><p>brodis eftersom snön nog inte ligger kvar här så länge. Den som svarar bör veta vad dom göra och att det som </p><p>läggs upp är av schyst kvalitet. Vi snackar dock inte om några självmords kandidater. Jag kommer behöva runt 3 </p><p>åkare för fotografering i Stockholm också. Fotografering i Stockholm kommer äga rum inom 2 veckor. Hör av er </p><p>till min e-mail omgående och inte i detta inlägg. Har inte möjlighet att kolla svar här nämligen. Min mail adress </p><p>är fotograf@jamesholm.se</p><p></p><p>James Holm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jamesholm, post: 152956, member: 55230"] Hej. Jag letar åkare för fotografering av city-jib bilder i Stockholm och Göteborg. Bilderna kommer publiceras i ÅkaSkidor och på Freeride.nu samt Transition. Jag behöver till att börja med 2-3 åkare i Göteborg och det är rätt brodis eftersom snön nog inte ligger kvar här så länge. Den som svarar bör veta vad dom göra och att det som läggs upp är av schyst kvalitet. Vi snackar dock inte om några självmords kandidater. Jag kommer behöva runt 3 åkare för fotografering i Stockholm också. Fotografering i Stockholm kommer äga rum inom 2 veckor. Hör av er till min e-mail omgående och inte i detta inlägg. Har inte möjlighet att kolla svar här nämligen. Min mail adress är fotograf@jamesholm.se James Holm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
City-jib Fotografering I Göteborg Och Stockholm.
Tillbaka
Topp