Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Claude Khyat Ciel o Logis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johhhhan" data-source="post: 52312" data-attributes="member: 29461"><p>Tja, Jag var på väg att hyra av han förra säsongen med gjorde det inte för att det blev så dyrt.</p><p>Dom har lägenheterna i Cham sud, såg iallafall hans firma skylt på ett lägenhetshus i cham sud. Det såg ut att vara schysst, just bredvid footworks har jag för mig.</p><p></p><p>Han var hjälpsam som fan iallafall när jag mejlade och höll på, svarade direkt och nästan "tjatade" att jag skulle hyra av honom. Dom andra agencerna var mera "lay-back" om jag säger så.. om det är är bra eller dåligt vet jag inte. Men bra läge på lägenheterna var det.</p><p></p><p>Nu var jag kanske inte mycket till hjälp men jag svarade ändå.</p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johhhhan, post: 52312, member: 29461"] Tja, Jag var på väg att hyra av han förra säsongen med gjorde det inte för att det blev så dyrt. Dom har lägenheterna i Cham sud, såg iallafall hans firma skylt på ett lägenhetshus i cham sud. Det såg ut att vara schysst, just bredvid footworks har jag för mig. Han var hjälpsam som fan iallafall när jag mejlade och höll på, svarade direkt och nästan "tjatade" att jag skulle hyra av honom. Dom andra agencerna var mera "lay-back" om jag säger så.. om det är är bra eller dåligt vet jag inte. Men bra läge på lägenheterna var det. Nu var jag kanske inte mycket till hjälp men jag svarade ändå. Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Claude Khyat Ciel o Logis
Tillbaka
Topp