Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1015049"><p><a href="http://[MEDIA=freeride" target="_blank">42839]kommenterade[/MEDIA] dom här i våras</a></p><p></p><p>tilläggas bör att jag är 197cm på lång och ligger väl i dagsläget kring 105 kg.</p><p>muskler hos mig finns (i vila?) men även några extra slö-pannor har tillkommit i samlingen pga de där satans prisvärda ost-burgarna + friterade kyckling-bitar med curry/bbq-sås som man bälgar i sig i tid å otid (en riktig latmask har man blivit!).</p><p></p><p>min åkning är halv-slapp till oslapp, men jag pers. diggar lagg kring 100 (max 110mm) pga smidigheten i svenska förhållanden. å faktum e att flyt - ja det får man, då flytet oftast följer med farten.</p><p></p><p>alltså: t.o.m. med min size så kan jag varmt rekommendera dessa skidor!! som sagt lekfulla å</p><p>kanon om man bara ska äga ett par skidor å har en del ambitioner med olika typ av åkning utanför pist. tyckte även i pist att de hade fint bett - att ligga på långsväng å gassa ner för backen med.</p><p></p><p>å en sak till: de ligger ju inte i segmentet super-styva/fwt-lagg, men jag tror ändock att man ska åka </p><p>fort å stenhårt ofta (å de själarna är oftast mycket sällsynta!) för att man ska klaga på att cmd e för mjuka.</p><p></p><p>om jag inte redan hade haft ett par andra skidor som ligger omonterade så hade jag antagligen denna sommar kontaktat ex. åre skidsport lr cmd.skis å hört om de inte har något par körda fjolårets att sälja för en rimlig peng. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> go´tur</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1015049"] [url=[MEDIA=freeride]42839]kommenterade[/MEDIA] dom här i våras[/url] tilläggas bör att jag är 197cm på lång och ligger väl i dagsläget kring 105 kg. muskler hos mig finns (i vila?) men även några extra slö-pannor har tillkommit i samlingen pga de där satans prisvärda ost-burgarna + friterade kyckling-bitar med curry/bbq-sås som man bälgar i sig i tid å otid (en riktig latmask har man blivit!). min åkning är halv-slapp till oslapp, men jag pers. diggar lagg kring 100 (max 110mm) pga smidigheten i svenska förhållanden. å faktum e att flyt - ja det får man, då flytet oftast följer med farten. alltså: t.o.m. med min size så kan jag varmt rekommendera dessa skidor!! som sagt lekfulla å kanon om man bara ska äga ett par skidor å har en del ambitioner med olika typ av åkning utanför pist. tyckte även i pist att de hade fint bett - att ligga på långsväng å gassa ner för backen med. å en sak till: de ligger ju inte i segmentet super-styva/fwt-lagg, men jag tror ändock att man ska åka fort å stenhårt ofta (å de själarna är oftast mycket sällsynta!) för att man ska klaga på att cmd e för mjuka. om jag inte redan hade haft ett par andra skidor som ligger omonterade så hade jag antagligen denna sommar kontaktat ex. åre skidsport lr cmd.skis å hört om de inte har något par körda fjolårets att sälja för en rimlig peng. :) go´tur [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Tillbaka
Topp