Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knuta" data-source="post: 1015054" data-attributes="member: 124020"><p>Var faktiskt på studiebesök i skidfabriken i veckan och kollade lite, bla på nya Wizard. Provåkte även den på skidtestet i Tandå i April. Den kommande modellen är betydligt styvare än tidigare och en av mina favoriter på skidtestet, hörde även att många på skidfabriken gillade den skarpt. Jag ligger uppe och nosar på 100kg jag med <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knuta, post: 1015054, member: 124020"] Var faktiskt på studiebesök i skidfabriken i veckan och kollade lite, bla på nya Wizard. Provåkte även den på skidtestet i Tandå i April. Den kommande modellen är betydligt styvare än tidigare och en av mina favoriter på skidtestet, hörde även att många på skidfabriken gillade den skarpt. Jag ligger uppe och nosar på 100kg jag med :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Tillbaka
Topp