Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 973839" data-attributes="member: 53337"><p>Tycker dem ser riktigt feta ut, kul med nytt och fräsht från sverige!</p><p>Ska bli spännande att se hur dem står sig i konkurrensen men jag tror att dem är ganska safe då dem tillverkar allt själva och inte verkar ha gjort några "stora upplagor" av skidorna och därför inte ligger ute med så stora kostnader.</p><p></p><p>Go CMD! hoppas kunna testa skidorna själv i vinter, blir spännande!</p><p></p><p>Här finns lite mera info för ni som inte sett facebooksidan: <a href="http://www.facebook.com/Cmdskis" target="_blank">http://www.facebook.com/Cmdskis</a></p><p>/Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 973839, member: 53337"] Tycker dem ser riktigt feta ut, kul med nytt och fräsht från sverige! Ska bli spännande att se hur dem står sig i konkurrensen men jag tror att dem är ganska safe då dem tillverkar allt själva och inte verkar ha gjort några "stora upplagor" av skidorna och därför inte ligger ute med så stora kostnader. Go CMD! hoppas kunna testa skidorna själv i vinter, blir spännande! Här finns lite mera info för ni som inte sett facebooksidan: [URL]http://www.facebook.com/Cmdskis[/URL] /Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
CMD Skidor
Tillbaka
Topp