Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Coastal Culture 13-15 Maj - Varberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tias85" data-source="post: 876183" data-attributes="member: 65727"><p>Hej 13ea! Ska göra mitt bästa för att svara på dina frågor, Coastal culture är det första evenemanget av sitt slag i Varberg. Med coastal culture vill man länka samman vattensporter, kultur, kustliv, entreprenörskap och företagsamhet på ett naturligt sätt. Bakom sporterna står ofta kreativa och driva människor, se bara på hur mycket bra foto och video som kommer från "actionsports" världen samt hur många nya märken och företag som dyker upp. Coastal culture är en perfekt mötesplats för att träffa andra drivna personer inom branschen. </p><p></p><p>Några tävlingar kommer det inte vara utan det blir prova på aktiviteter och mer häng istället! </p><p>Det kommer vara dj's som värmer upp i societetsparken på eftermiddagarna och på kvällen går artisterna på, </p><p>kan nämna att Animasola och Kapten röd kommer att spela, resten av spelschemat kommer att släppas på <a href="http://www.coastalculture.se" target="_blank">www.coastalculture.se</a> så småningom.</p><p></p><p>Förutom detta tror jag att det kommer bli allmänt gött häng i hela Varberg under helgen den 13-15 maj. </p><p></p><p>Vi ses där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tias85, post: 876183, member: 65727"] Hej 13ea! Ska göra mitt bästa för att svara på dina frågor, Coastal culture är det första evenemanget av sitt slag i Varberg. Med coastal culture vill man länka samman vattensporter, kultur, kustliv, entreprenörskap och företagsamhet på ett naturligt sätt. Bakom sporterna står ofta kreativa och driva människor, se bara på hur mycket bra foto och video som kommer från "actionsports" världen samt hur många nya märken och företag som dyker upp. Coastal culture är en perfekt mötesplats för att träffa andra drivna personer inom branschen. Några tävlingar kommer det inte vara utan det blir prova på aktiviteter och mer häng istället! Det kommer vara dj's som värmer upp i societetsparken på eftermiddagarna och på kvällen går artisterna på, kan nämna att Animasola och Kapten röd kommer att spela, resten av spelschemat kommer att släppas på [url=www.coastalculture.se]www.coastalculture.se[/url] så småningom. Förutom detta tror jag att det kommer bli allmänt gött häng i hela Varberg under helgen den 13-15 maj. Vi ses där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Coastal Culture 13-15 Maj - Varberg
Tillbaka
Topp